hilarious

Friday, February 16, 2007

معلش

مش عارفة اقول ايه..... طب اقول كلام زى رافضك يا زمانى يا أوانى يا مكانى انا عايز اعيش فى كوكب تانى؟..حتى على المريخ يمكن تقوم حرب..نفسى اصحى او انام يو م واحد على اخبار حلوة..مفتكرش مرة انا محستش بالزمن..لا انا مرة كنت تعبانة قوى فى الشغل حتى بابا جه يطمن عليا و اخدنى فى العربية نشم الهوى شوية..بعيد عن السامعين اصلى طول الوقت مع ميتيين او ناس بتموت..قمت نزلت من العربية اجيب بقسماط و جبنة..اكلة دسمة كده..قوم ايه طلبت من ربنا انى احس بالراحة و لو شوية..قمت حسيت ان كل الدوشة اختفت و النور كان هادى من حواليه _كانت الساعة سبعة المغرب فى الصيف_و جت نسمة هوا حلوة قوى -اكيد دى من الجنة-و حسيت براحة عجيبة و الدنيا بتلف بشويش و بقيت مبتسمة و لما رحت لبتاع البقسماط كان مبسوط و الناس مش موجودة فى الشارع خالص و الجو حلو قوى..ده كله مخدش وقت خالص بس حسيت ان ربنا استجاب لى و حسيت انى اتظبت كده و فجأة و الله الدنيا رجعت زحمة و دوشة و ضلمت و حسيت انى حتخنق من أم الراجل بتاع الجبنة و الناس ابتدت تملى الشارع و الاغانى الزفت تشتغل و كده ..قمت جريت على المستشفى..الله يكون فى عون اللى يوميا عايشيين فى عدم امان و شايفيين الكوارث ليل نهار..مش الدكاترة.لا الناس اللى بنسمع اخبارهم يوميا على الجزيرة

2 Comments:

At 5:17 AM, Blogger mid0 elmasri said...

يخربيتك انتى بجد فظيعه ايه السكر ده يا رومه .
انا ادمنت البوست ده خلاص وجمله طلبت من ربنا انى احس بالراحه دي عجباني اوي اصلا انا شغال طلبات وبفرح اوي لما بتتحقق زي ما حصل معاكي كده لسه من يومين طلبت طلب عيالى كده والمصيبه انه حصل زي ما قولت بالظبط الحمد لله فرحت اوي ساعتها

 
At 5:17 AM, Blogger mid0 elmasri said...

This comment has been removed by the author.

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex