hilarious

Tuesday, August 07, 2007

مش عارفة ايه النظام ؟

كل شوية ايميل يجيلى
انى كسبت فلوس فى لوتارى بالرغم انى مشتركتش فيها ولا عديت على السايت بتاعها
أو محامى يقوللى انه عاوز يبعتلى فلوس عيلة تبعه وماتت فى حادثة عربية
كلهم عاوزين البنك أكونت بتاعى
طب انا اصلا معنديش رصيد
حفتح حساب فى البنك على الهوا ؟
شوفولكوا حد تانى بقى
--------------------
الماجستير بتاعى جاله الوبا
وأصابه الداء
وعجز وحجر
وبقى جملى على رأى االعيال
حيتسخط خلاص
ان شاء الله يتحول بقدرة قادر
الى دبلومة
اللهم امين بحق الشهور المفترجة دى
-------------------
الدنيا لسه زحمة و حر
والعيال حيبتدوا ييجوا من المصيف بقى
عشان الشنط واللبس وحاجات كده
الصيف عدى بسرعة
بس الزحمة زيادة النهارده
عشان مولد السيدة زينب
----------------
كل سنة وانتوا طيبين
الخميس اللى جاى ليلة 27 رجب
صابح يوم الجمعه 27 رجب
الشهر جرى بسرعة جدا
ياللا اللى عاوز يلحق يصوم يوم واللا يطلع حاجة يلحق
-------------------
يا جماعة
اللهم احفظنا طبعا
بس برضة بقول
لازم كل واحدة بعد البريود ما تخلص
بعد 5 ايام واللا ان شاء الله بعد 15 يوم
لازم لازم تفحص صدرها
أبوس ايديكوا والنبى
واللى مش عارفة تفحص نفسها ازاى
تعمل سيرش
breast self examination
حيطلع لها معلومات كويسة

---------------------------
غريب قوى اعلان بيقولوا فيه
ايه؟ هو مش شغال النهارده واللا ايه؟
بيفطسنى من الضحك
ده اعلان دوا بيساعد فى اللامؤاخذة












--------------------

4 Comments:

At 1:37 AM, Blogger H M A K A T Y said...

This comment has been removed by the author.

 
At 6:15 AM, Blogger reham said...

هو انا مكتوب على وشى بتاعت امراض نسا؟ انا جراحة وحوادث يا ولدى
there is a condition in obgyn that makes the bleeding lasts for long time , it is a disease
وانت سيادتك باصص لنفسك بس؟
ده مرض يا ابنى والبنت بتيجى بهتانة وضعيفة ولا تقدر تعدى الشارع حتى مش تتجوز ..انا كان قصدى التنوع فى المدة سواء اللى طبيعية واللا اللى تعبانة ..اللى بتنزف اكتر دى عندها لخبطة ومن السهل اللخبطة دى تظهر فى شكل اورام فى صدرها كمان ..النسبة بتاعت المرض بتزيد وخصوصا ان فيه حالات متأخرة بتيجى ..ممكن الفحص الدورى للصدر يحمى من المرض على اساس انه اكتشافه تم فى مراحله الاولى ..اللهم احفظنا ..شكرا سيدى الفاضل

 
At 7:24 AM, Blogger H M A K A T Y said...

هو إنتي ليه لما بتردي بحس إنك بتشتميني
بجد يعني أنا وبقرأ ردك حاسس إنك لو شوفتيني قدامك .. هتلبسيني كرسي مثلا وللا حاجه .. براحة يا دكتور .. ما هو انا برده اللي هتنيل أسهر عليها لو حصلها حاجه لقدر الله .. ربنا يحفظكم .. وكمان دا انا كنت بصبح بس قلت أمارس هويتي المفضله بقالي كتير مغلستش عليكي يعني ..

 
At 8:29 AM, Blogger reham said...

يا باشا انت تنورنى فى اى وقت يا اهلا بيك ..صباحك فل

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex