hilarious

Sunday, February 25, 2007

a cadeau for her 32nd birthday

نفسى بقى فبراير يعدى .....مكانش مظبوط علييا قوى بس الحمد لله...هو اينعم اقصر شهر فى السنة بس دايما بيبقى طويل قوى مش عارفة ليه...حتى ايام النبتشيات كان كده..و النبى يا رب انا فاضللى شهرين و ييجى عيد ميلادى ..و النبى يا رب تفرجها من عندك..نفسى اعدى من الباب و اوصل للى انا عاوزاه..السكة طولت قوى و الناس مش حبين لى اى نجاح و انت عارف ان وسطى بيتقطم عشان اعمل خطوة لقدام..انا بحارب لوحدى يا رب... ساعات بخاف عشان السكة ملهاش ملامح و كل ما امشى خطوة المشوار يزيد خطوات و بقعد اراجع نفسى كتير و احسب مقياس النجاح بالنسبة لى كل شوية..و ساعات ببقى مطمنة......و النبى يا رب اعدى من الباب و استريح..و النبى يا رب اوصل ..و النبى يا رب نفسى ارتاح..و النبى يا رب اغسلنى بنورك و خلينى اشوف بنورك و بقوتك يا رب و صلنى للى عاوزاه و انصرنى بقوتك فى المكان الجديد..نفسى اعمل اللى عاوزاه قبل معجز و قبل ماموت..و النبى يا رب ادينى من نورك و من قوتك طاقة عشان اكمل و انتقم من المؤذيين...ربنا و لا تحملنا ما لا طاقة لنا به..و لا حول و لا قوة الا بك.. يا رب نفسى اعدى و اوصل بالطريق الصح و انا متوكلة عليك يا رب..وصلنى يا رب للمكان الجديد..ادينى و النبى فرصة تانية يا رب..مش انا كنت ملتزمة و بطيعك؟ و النبى يا رب و صلنى للمكان الجديد..فرصة قبل كده جت و انا لسه متخرجة و ممسكتش فيها..و اهه بعد 5 سنين جبتلى فرصة تانية.. و النبى يا رب تجيبهالى..صاحبتى جايلها فرصة برضة ضاعت من 5 سنين و هى برضة مش عاوزاها..فرصتى اللى انا ضيعتها انت جايبهالى تانى بتسبيت رجلين فيها اكتر.. يا رب المرة دى تحصل عشان اوصل ..و النبى يا رب ما تخذلنى و انت عارف بالمجهود اللى بعمله..انت الشاهد و المطلع يا رب انا عاوزة اكفى نفسى و ازود العلم اللى عندى ..و النبى يا رب متحرمنيش من علمك و لا من نورك و خلينى اشوف بنورك دايما و زى ما قربتلى الفرصة التانية و النبى يا رب اجعلها حقيقة ..اللهم امين و صلى اللهم على سيدنا محمد النبى الامى و على اله و صحبه و سلم

2 Comments:

At 2:15 PM, Blogger spellz said...

lol msh 3rfa lih wnty btektebi l post da olt akid enti konty fe koleyet teb w a3adt adawar adwar 3shan at2aked w et2akedt

rabena m3aki w m3ana kolena w yente2em mn eli kan l sbab aw yesam7ohm
w inshallah ashufek a7san dr fl wogood bs enty ooli ya rab
we happy birthday

 
At 9:48 AM, Blogger reham said...

thanks spells rafa3ti ma3naweyati :)

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex