hilarious

Wednesday, July 04, 2007

على غير غيار الريق

بابا سحبنى من قفايا من على السريرعلى الفجر كده عشان مسافرين
قمت مش عارفة انا خدت دش ازاى واللا حضرت الشنط ازاى
وغالبا غالبا نمت شوية على البيدية
مش عارفة حتى سبت البراد على النار ونزلت واللا لأ
ولا فاكرة اذا كنت صليت الصبح واللا لأ
وانا على باب العمارة بصيت لهدومى..الحمد لله لابساهوم
اه والله يا عيال حصل كده النهارده
مجبتش معايا اى صنف حاجة تتشرب فيها كافيين
طول السكة بتاوب وعينايا بتدمع
لحد ما دخلنا بنزينة
وجبت منها الكولا الجديدة دى
مش عاجبانى قوى الصراحة مش زى بيبسى ماكس
بس الصراحة كانت ساقعة وفيها كافيين
وده اللى كنت محتاجاله جدا على الصبح
فتحت نايل أف أم
the wake up call was presented by jeff and heba!
هوا حد عارف توم راح فين ؟
كملنا السكة وانا شبه صاحية
4 حوادث على الطريق فظاع اللهم احفظنا
شاى فى الاستراحة
شاى تانى لما جيت
لسه نايمة برضه
هو فيه ايه ؟

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex