hilarious

Sunday, May 11, 2008

نهارنا نادى


والله انا من امبارح واعصابى بحاول امسكها..هى مشدودة جدا وبحاول اخفى ده كله..الحمد لله بطلت ادوية البرد وقلت ان البواقى تمشى كده من غير علاج..عيان القولون اللى اشتغلوه يوم الخميس معرفش عنه حاجة بالرغم من انى عاوزة امر عليه ابص واطل يعنى ..بس تفكيرى مشدود ناحية الاسبوع ده..نتيجة حاجة انا قدمت عليها مستنياها..وتعبت فى انى بحاول اقدم فيها..كل ما احضر اوراق واتعب نفسى وادفع فلوس واحرق دمى واسهر على الكمبيوتر بعمل الحاجات المطلوبة منى او بدخل امتحانات ملهاش اول من اخر..وبعد شوية محدش بيتصل..نفسى ومنى عينى النحس يتفك لانى مش عارفة حفضل احاول لحد امتى ؟ واللا حياتى حتفضل كلها كده محاولات ومفيش اللا الروتين الطبى اللى انا فيه ؟..انا عوزاها ترد بقى باللى انا عاوزاه..عشان كفاية ..بجد كفاية محاولات ولا كأنى بخبط راسى فى الحيطة..بتحاول تنجح الحاجة بالعافية..مفيش حاجة بتيجى كده..انا بتمنى ان فيه حاجة تيجى كده..وابقى مبسوطة واحس براحة شديدة انا فعلا محتاجاها..زى نقط المطرة على زرع كان مستنى بشوق..مش بيقولوا جوايز السماء بتيجى زى المطرة للصابرين ؟ انا مش عارفة اعمل ايه اكتر من كده..عاوزة اسمع اه موافقين مرة واحدة وتبقى بجد واستريح ..يا بكرة يا بعده النتيجة ان شاء الله ..واخر الاسبوع امتحان كبير ونبتشية..اللهم هونه علييا

4 Comments:

At 9:48 AM, Blogger Hend.feps said...

كتر الحاجات اللى انتى قدمتى فيها و تعبتى عشانها هيخليكى تستخسرى تعبك و تفضلى تقدمى هنا و تنخربى هناك و هتلاقى ان شاء الله ....

الرسول صلى الله عليه و سلم تعب جدا على بال ما لقى مكان للهجرة ... دور فى اماكن كتيرة و ناس هانته زى حادثة الطائف بس فى الاخر ربنا كافئه و وفقه للمدينة و بقت المدينة المنورة اللى صدرت الخير و العلم لكل العالم فى اقل من 20 سنة ...

اديسون ... الراجل طلع عين اهله و عين اللى جابوه كلهم فى 99 محاولة فاشلة و ميأسش.... لو كان وقف عند المحاولة ال 90 و لا ال 80 كان زماننا احنا بنذاكر على اللمبة الجاز

ربنا يصبرنا بأة .... حاجات كتيرة قدمنا عليها و ظروف غريبة تتطلع تفركش كل حاجة .... لسة طايرة منى سفرية كانت هتفرق معايا كتيير اوى ... بس ادينا بناخد المناعة ... عشان على بال ما اوصل للنتى وصلتيله اكون متعودة و لسة عندى امل...
ان شاء الله هيوافقوا
انا متفائلة المرة دى

 
At 9:11 AM, Blogger سمر الشافعى said...

.انا عوزاها ترد بقى باللى انا عاوزاه..عشان كفاية ..بجد كفاية
..........................

احساس عارفاه كويس وحاساه اوى انك تتعبى وتملى ويبقى نفسك تفرحى واغلى امنياتك ان ربنا يحققلك الحاجه دى عشان تقدرى تكملى وميكسركيش اليأس

يارب يارب يحققلك اللى بتتمنيه وتنزل قطرات المطر على الزرع العطشان وتلاقى مفاجاه حلوه مستنياكى

 
At 3:07 PM, Blogger reham said...

يا رب يا جماعة..ادعولى كتير

 
At 8:27 PM, Blogger Xfiledman said...

اعذروني لو كنت بتدخل بس ايه كمية النحس و النكد اللي انتوا فيه ده يا ساتر استر يا رب.صدق اللي قال خميرة عكننة و كان الله في عونه.

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex