hilarious

Wednesday, May 07, 2008

ماذا تقرأ فى النبتشية ؟

مش حجيب سيرة البوكت بوكس بتاعت الطب وتشرشل ليفينج ستون وكانيينجهام والناس دى..لأ..انا بتكلم عى وعنك زميلى المطحون..لما تبقى مجرش فى الطوارئ مش عارف تفلفص منهم واكتر امانيك انك تقف على كوبرى الطوارئ تشرب شاى بمزاج وتتفرج على شجرة التوتة وانت بتفكر ازاى تصطاد التوت الاحمر ده من غير ما كرامتك ما تتهز-مش كفاية المرتب؟-رغبة عنيفة بتشدنى ناحية شجرة التوت..تصوروا بقالى 7 سنين فى المخروبة دى اول مرة اعرف اننا عندنا شجرة توت احمر كمان ؟ انا بحب التوت الاحمر قوى ..المهم الواحد يشيل ايه معاه فى جيبه عشان يقراه فى اثناء النبتشية ؟..والله انا قريت لحد دلوقتى كام كتاب من نوع اللايت..تحتمس 400 بشرطة لاحمد بهجت..عايزة اتجوز لغادة..كرياليسون مش فاكرة اسم الكاتب والله بس قصة بتعرف تقراها فى الشيفت ..بنى بجم ملقح قصادى اهوه على الكمبيوتر لسه ما خلصش..بس عترت على حتة قصة تعتبر فاكهة الموسم..انا كنت ناوية ابتدى بقراية حاجات لايزابيل الليندى بس الصراحة الميزانية ما سمحتش..ولما كنت فى المترو قررت انى فى شهر مايو اختارله كتاب-الحب فى زمن الكوليرا-عشان طلعت قصة حب ووفاء مش موجودين فى الزحمة اللى احنا فيها- ابتسم يا عزيزى فانت مزنزق فى القاهرة-برضة الميزانية اتخرمت..المهم عترت على ايه ؟ على ايه؟..قصة خيرى شلبى الجديدة اسمها صحراء المماليك...تهبل اسلوبها جنان..هى كبيرة شوية بس بتسلى فى الشيفت..تحفة بجد..مش قصة تاريخية لأ..قصة فيها حياة وانا يدخل مزاجى النوع ده قوى..لما اخلصها ان شاء الله كده ابقى افكر فى كتاب يونية..بس على الله اخلصها على اواخر مايو

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex