hilarious

Friday, June 08, 2007

been a manager ,for a while...thank GOD!

ايد واحدة
تيم واحد
قلب واحد
بس يا خسارة كان فيه كرسى واحد
ضربهم تحت الحزام لييا مع رد فعلى الغير متوقع فى مواقف كتير
خللى الكرسى الواحد ده يندهنى انا
وبعد ما كننا على قلب واحد
بدأ الحقد والحسد يدخلوا...لمجرد الحقد والحسد
طب ما هو الكرسى بقالوا سنين قدامكم وانا مطلبتوش يعنى
ليه مكانش فيه بينكم منافسة شريفة عليه
واللا انتوا مش بتعرفوا اللا الحسد والحقد؟
بعد ما كننا جسد واحد
وجودى فى الصف الاول هندسيا قسم الجسم الواحد
للراس ...والباقى
انا بقول هندسيا لانى عمرى ما كنت الليدر
كنت حتة من الفريق
ايدى قبل ايدكم
وقرارى نابع من قراركم
مش كده برضة؟
بس برضه الناس مش سايبانى
بيتكلموا
مش بينافسوا بشرف...برضه؟
بيتكلموا ...من أول انى مش كفء
لحد ما قالوا انى وصلت للمكان ده عشان انى "واحدة"..مش دكتورة
بلعت كل الكلام ده
والسكرتيرة خبت علييا كلام اكتر عشان مزعلش
والضرب تحت الحزام برضه مستمر
طب اهوه...انا سيبتلكم الكرسى
العبوا بيه
جيت بعد فترة ابص
لقيت الكرسى مفيش حد قاعد عليه
وكله بيرمى مسئوليته على التانى
يعنى مفيش حد ملى الكرسى من بعدى واللا ايه؟
واللا نفسية الانسان السودا هى اللى عملت كده فيكوا
ولما انا سبت الملعب عشان اهتم بشئونى الخاصة
كلكوا رميتوا الكورة فى نص الملعب
ومحدش بيلعب
ايه؟..كلكوا كشيتوا ودخلتوا جحوركوا واللا ايه؟
بس والله انا متشكرة
انوكوا عرفتونى بحقدكم
ان فى حياتى حاجات اهم بكتير من
الكرسى

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex