hilarious

Tuesday, January 15, 2008

انا ليه

بقيت دكتور؟..مش عارف الصراحة..عندى احساس بصراع نفسى جوايا-مش وقته طبعا-لدرجة انى نفسى غاممة علييا وعايزة ارجع-يمكن عشان بقرا نساوولادة الايام دى؟-وبسأل نفسى يا ترى انا ولد واللا بنت-عشان بقرا مواضيع لخبطة الهرمونات-..واللا ده نتيجة البرد لحاس القفا على رأى الست اللى باعتلى الجرايد النهاردة؟..مش عارفة اجابة لسؤالى انا ليه بقيت دكتور..بس يتهيألى انى بقيت دكتور عشان انا وقعت فى غرام كلمتين ليهم قيمة كبيرة عندى..الجمال والرحمة..وفيه سؤال تانى سألته لنفسى وانا ماشية فى طرقة القصر العينى-بسلى نفسى عشان الطرقة طولها كيلو وبعض الناس بتقول كيلو ونص والله اعلم-يا ترى كان ممكن ابقى دكتور حيوان؟ يعنى طماع كده وكرشه واسع وياكول أى حاجة قصاده ويهرس فى العيانين؟..أدوس بقى ما انا دكتور ..وأطلع كل عقد النقص والعولق اللى اضربتها وانا صغيرة فى صورة سادية على العيانين؟..انا قلبى ما يطاوعنيش..أول ما بصيت فى عين اول عيان شوفته فى الطرقة-كان لابس لبس العمليات الصراحة على اللحم فى التلج ده وماشى سبور فى الطرقة ورايح من قسم للتانى عشان الطلبة يكشفوا عليه..كتير من عيانين الجراحة كانوا بييجوا القسم كده وكتير كان جاون العمليات بيبقى مفتوح من ورا من غير ساتر..علامات الفقر على وش العيان موجودة بس مبتسم قوى -شكله حيلهف قرشين من الطلبة-المهم برضة المبدأ لسه فى دماغى زى ما هوه..مش حبقى دكتور حيوان..حنصبر بقى والامر لله..عشان انا عارفة يوم ما حبقى حيوان مسروع بيعض فى العيانين يوم ما ربنا حياخود العلم منى..وانا مش عاوزة كدة..العيانين الغلابة-بالرغم من انى ساعات من هطل اهلهم بكون عاوزة افطس فيهم-لسه برضة بيلمسوا حتة فى قلبى لسه متوسختش من حاجات كتير-اه والله-فقلبى بيخللينى مش شريرة...بالرغم اننا بعد كام ساعة حنفتح بطنه بسكينة وحلغوص فى مصارينه..بس على الاقل قبل العملية يشوفنى بعامله بمنتهى الابوة والطفولة والبراءة اللى فى الدنيا-بنضحك عليه عشان ما يفلفصش وهو بينام تحت فى قوضة العمليات-وبعد ما يتحط فى قوضة الريكافارى-الافاقة-يفتح نص عين يلاقينى بكتم نفسه بماسك اكسجين وبحوطله رايل طول السرير -عشان من الهبل انك تنسى وتشيل الرايل لما العيان بييجى يفوق-..سؤال بقى برضة بيطاردنى فى احلامى..هو لييييييييييه عيان اللى باطنه مفتوحة ولسه احنا فاتحينوا ومقفلينة دايما بوصيه هو واهله انه ما يشربش ولا ياكول اللا لما يخرج ريح..دايما بيشرب ومش بيسمع الكلام وألاقى بعد كده باطنه ناشفة وبيرجع وسخن نار وابتدى درجة الوعى تتنيل؟ أهوه بوق ماييه فرقعله مصارينه...هو انا بتكلم كده ليه؟

2 Comments:

At 7:05 AM, Blogger Moustafa` said...

بعد 5 سنين يعاود السؤال
ربنا يطمنك
البوست حلو ويدل على مشاعر جميله
الطب ده رساله بجد بس اللى يحسن التعامل مع مفرداتها ويفهم اللعبه صح
تحياتى
سلام

 
At 2:17 AM, Blogger reham said...

wamazelt as2al nafsi !

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex