hilarious

Thursday, October 23, 2008

the king


انا مكونتش اعرف ان منير بالروعة دى..كل ما بتحرك ناحية القصر العينى عشان اجيب كتاب..طبعا بفضل اتنح فى الزحمة وبحط الووكمان فى ودنى..بسمع اغانيه فى الاف ام..كأنه عارف انى ماشية ..كلام اغانيه جميل..انا كده عرفت ليه هو متسمى الكينج بتاع الاغنية..ده معنى الكينج اللى وصل لى..المعنى التانى واللى معناه وصللى وكان خرا بقى..هى كلمة غصة فى الحلق وألم بالقلب..هو ده اللى جالى لما عرفت ان مستشفتنا كمان عليها الدور فى الدور اللى ماشى فى المستشفيات..حسيت ان دماغى لفت -لسه بتلف من يوم الاتنين اللى فات من ساعة ما سمعت برنامج 90دقيقة اللى جاب تلاتة فقدوا وظايفهم ومنهم دكتور كان بيدينى ادارة اعمال...من ساعتها و انا حاسسة ان اعصابى مشدودة وابتديت اشرب ينسون تانى ...ومش عارفة انام بقالى كام يوم ودماغى عمالة تجيب وتودى..يعنى انا كده طالعة من مصر منفضة على الاخر...حقول ايه بس ..كده تمام قوى..مصر كيفتنى على الاخر..عشانا عليك يا رب

4 Comments:

At 6:04 AM, Blogger انا حره said...

انتى سايبه مصر رايحه على فين يادكتور

 
At 8:42 AM, Blogger reham said...

نويت العزم والنية وحروح اخر بلد على الخريطة..بعد كده حقع من على الكرة الارضية..حلف وارجع اليابان تانى ان شاء الله

 
At 12:00 AM, Blogger ana ga3an said...

ياااة دة انتي جيتي متأخرة
منير بقالة بالروعة دي يجي عشرين سنة

 
At 12:39 AM, Blogger reham said...

والله يا اسلام معرفتوش اللا الايام دى..ادى أول حاجة حلوة اتعلمتها من الغربة..نورت البلوج يابو ملك :)

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex