hilarious

Monday, April 09, 2007

عنق الازازة

ايوه شفته...و دى غريبة؟
اصلك مش عايشة الواقع ده
وايه يعنى ؟ هى حتفرق ؟
مش عارفة
اصل كل حاجة عبارة عن فكرة وانا حبيت اعيش الفكرة دى لمدة ساعتين
انا مأدرش ادخله
و ليه؟
معرفش
ادخليه وابقى ادعيلى
ابتسامة :ماشى حدخل فى شقة مصر الجديدة
ده صحى فييا حاجات حلوة كنت نسيتها مع الطب يا بنتى
زى ايه ؟
انا افتكرت انى لازم احب اللى حتجوزه بس يا رب يا رب يبقى بيج كاتش
انتى رومانسية
و الله انا بعاند و بقول لأ بس برج التور رومانسى مع انه واقعى
يعنى بتدورى على الجواز عن حب ؟
انا مستنياه ولسه ما جاش بس حسة انه موجود
مش يمكن بيتهيئلك؟
انا حسه بوجوده..و ده معناه انه موجود ..بس ربنا لسه فاصلنا بفاصل زمنى
و اذا ماجاش؟
حتجوزه فى الجنة..وده فور ايترنتى
و ساعتها؟
و ساعتها حيقوللى حقك علييا..و حقى برقابتى
و انتى حتقوليلوا ايه؟
و دين النبى مانا عاتقاك

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex