hilarious

Sunday, April 08, 2007

سى عبده

حبيبى
فاكر يو م ما شفتك؟
والله كنت بدور عليك بقالى كتير
يوميها مصدقتش عينيا
هى دى الدماغ اللى انا عاوزاها
و هو ده الشاسية اللى دايما بحلم بيه
يوميها حضنتك اوى..مش خلاص لقيتك؟
فاكر الليالى الطويلة اللى قضيناها مع بعض تحت نور الفنيار ؟
وفاكر لما كنت بيغمى عليا من التعب وانام
واصحى على الخضة انك نايم جنبى و اتسرع؟
و فاكر يو م العاصفة ؟
يوميها طرت منى و نزلت على الفيللا اللى جنبى
و كانوا حيودونى القسم فى تهمة قتل ؟
حبيبى ...سامحنى
انا قررت اجمع كل علاقتى بيك
واحطها فى كيس
عبد الباسط...سى عبده
انا قررت ابيعك لقسم الاناتومى
انا قررت ابيع السكيليتون بتاعى

Labels:

3 Comments:

At 2:59 AM, Blogger Memo said...

first of all i opened tis blog about 3 monthes ago and i was looking forword to find it again
i like ur writings and ur sence of hummber begad
keep writing

regards

 
At 7:47 AM, Blogger محمود عزت said...

lol
أنا بتاعي مسميه "عباس" !
و عباس فضل متشال بعد تانية في البلكونة لحد ما ماما حلمت إنه بيقولها " غطيني أنا بردان "
طبعا من ساعتها تم التصرف فيه بعدة طرق فتبعثر دمه بين الأقارب و الزملاء

 
At 10:44 AM, Blogger reham said...

lol ,thanks guys :)

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex