hilarious

Thursday, February 21, 2008

reading and music


مش عارفة الايام دى فترة كده بتمر علييا ..لقيت نفسى بتزحلق ناحية الجزاير...فقريت قصة تاء الخجل لفضيلة الفاروق ..قصة بسيطةو أسلوبها سهل ..حوالى 90 صفحة واللا حاجة..بتخلص بسرعة على معدل معقول يويما..لما خلصتها فرحت انى قريت حاجة من أول يناير وخلصتها على الاقل-مفيش وقت للقراية بجد-..من أول يناير وانا معنديش وقت أقعد عشان أخلص قراية حاجة..انا الصراحة عاملة معدل انى أقرا كتاب كل شهر..اللى قال انه بيقرا كتاب كل أسبوع ده يبقى بطل..مهما ظبطت الوقت مش بعرف انى اخلص كتاب فى اسبوع..ده انا لوقريت الدستور الاسبوعى فى اسبوع يبقى كويس...مش عشان انا سلو ريدر ..لأ..انا بكون قاعدة بقرا ويحصل حاجة..لازم انزل حالا..مشوار بيطلع من تحت الارض..سفر\ية..تليفون..حاجات تخلص على النت..مسئوليات وبتاع كده..يعنى حتى لو قريت بنسى اللى قريته فبرجع تانى ..نظام بقى من الاول عشان الناظر..المهم..الايام دى بعد ما قريت القصة دى اكتشفت ناجيم الجزائرى..صوته جميل ..الستايل بتاعه مش عارفة راى واللا ايه بس جميل

2 Comments:

At 12:51 AM, Blogger اسكندراني في الغربة said...

انا لية كل مدخل هنا بحس انك عاملة زي الشمعة الي بتنور 24 ساعة علشان تتحرق بسرعة اكبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اسف مقدما لو التشبية معجبكيش

 
At 11:11 AM, Blogger reham said...

:s

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex