hilarious

Wednesday, May 16, 2007

deuxieme tour

c'est pas a propos des elections finales , non plus ...c'est une chose personelle
je suis maintenant rentrer enfin a la maison apres avoir renouveller quelques papiers
c'est pas facile avec la routine , mais ma mere ,grace a dieu, m'a bien aide
quand je me suis trouvee a la place indique , je suis entree dans un de mes 'memory lanes',cette place je la connait bien ..j'etais la l'annee passee..grace a dieu que ces papiers de cette fois ci sont nouvelles...c'est en effet ma deuxieme tour avec les papiers dans cet endroit!

2 Comments:

At 2:17 PM, Blogger GlimmerMan said...

لأ و النبي .. إلهي يخليهملك بلاش فرنساوي .. كفاية اللي عندي هنا .. أبوس إيدك

 
At 7:47 PM, Blogger reham said...

كانت وخدانى الجلالة شوية
اعمل ايه ؟ مدرسة الفرنساوى فى السنتر عايزة تسمعنا بنتكلم و نتنفس فرنساوى
وانا كل لما اتكلم لسانى يحدف على انجليزى
و الله كمان اخر مرة كان حود على الايطالى
قالت لى ريهام الكامة اكيد لسعت
غيريها المرة الجاية ..رحت كاتبة البوست ده يمكن ربنا يكرمها و تدخل عليه تصلحه واللا حاجة و تدينى درجة

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex