hilarious

Saturday, June 23, 2007

اه يانى

تعبت والله ..تعبت بجد
انا حاسسة انى عاملة زى الحمار اللى مربوط فى ساقية
ومش عارف حيطلع منها امتى
تعبانة بجد مش عارفة
ده ارهاق واللا اجهاد واللا الزفتة قربت تيجى
واللا حالة قرف وزهق
واللا دى توابع 3 سنين من الخرا المتواصل بلا انقطاع
معدش عندى مصدات خلاص
بقيت عاملة زى البحر اللى سايبينوه كده منه للمدينة
يغرقها بقى يردمها
يعمل اللى هو عايزه..بلد ساحلية ملهاش مصدات
أهو انا كده معنديش مصدات وكل حاجة عمالة تلطش فييا
ألصم هنا ..الناحية التانية تبهواء
عاملة زى سمير غانم
جيت أظبت البنطلون الجاكتة ضربت
مش عارفة التعب والدهولة دى من ايه ؟ الجو اللى زى الخرا؟
واللا الزحمة واللا الشغل اللى مش عارفين نجيبه ؟
واللا مكالمات التليفون اللى مش بتجيب اللا مشاكل واخبار موت وعياط ونيلة وخرا وبلا أزرق؟
كله بيشكيلى انا ..احه وانا يعنى حعمل ايه ؟ شايفين حالى عدل قوى ؟
ما انا برضة عندى زفت وقطران فى حياتى
بقالى من رمضان اللى فات وانا فى فشخات مستمرة
لما خلاااااااااااص والله حتى الصبر مش عارفة اجيبه من فين
هو انا مش عارفة أنظم وقتى واللا ده تأثير الصيف ونقص الملح
واللا الشمس اللى ضاربة فى نافوخى ؟
واللا ايه بالظبط؟
انا افتكرت حاجة مهمة ممكن اطبقها
وشفتها فى فيلم
the last king of scotland
قال رئيس البلد الافريقى للدكتور اللى خلاص قرب يطلع من هدومه
dr. all you need is some fun
يتهيألى انى محتاجة ده فى الوقت الزفت اللى بمر فيه
ويا ريت الفترة دى متطولش

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex