hilarious

Wednesday, July 16, 2008

حاسس انى عاوز ألطم


بقالى فترة قلقانة من اول الشهر كده خصوصا ان مفيش ولا ايميل جاى يقول اى حاجة عن البروبوزال بتاعى..حتة بروبوزال عن السرطان ومفيش حد بيتكلم ولا بيبعت ايميل..تقولش انى قلتله بروبوزال للجواز وبعتله صورتى؟..لو كنت عملت كده كان عنده حق ما يردش..لكن ما يردش على بروبوزال للسرطان؟ وقلتله لو عاوز اى بروبوزال تانى انا تحت امرك نغير الخطة..محطش منطق..انا حاسسة انى واقفة متجمدة فى عز التلج فى انتظار الاتوبيس أو جونو ..مش جونو برضة واللا مين ؟..يا خوفى جونو ده يطلع البروفيسور اليابانى..انا بكشف راسى وبدعى أهوه
ملحوظة : عندى رغبة متوحشة انى اكول جاتوه شوكولاتة من الصنف الغالى ومعمول بضمير = متغرق فى الشوكولاته..بالرغم من ان الاسهال موجود بس ياللا

4 Comments:

At 2:08 PM, Blogger mary victor said...

This comment has been removed by the author.

 
At 2:11 PM, Blogger mary victor said...

اسمه جودو يا شابة ههههههه
عندى نفس الرغبة المتوحشة بس الدايت الله يحرقه بجاز

 
At 2:34 PM, Blogger Xfiledman said...

مع السلامو عليكووووو ازيك يا دكنور رومة . انا نفسى اقرا مدونة ليكى مرة من غير ما يكون فيها سيرة الإسهال و الميجرانيل (و اللى عرفت انه جدول هاه؟؟؟) و اللهى يا ستى انا فرحت جدا لما سمعت النهرضة ان الوزير بتاعكوا قرر زيادة مرنبات الدكاترة و الكوادر الطبية المصاحبة ... سؤال هوا لولو حبيب هارتك ده مش هتجوزيه بقى ولا ايه ....اصل انا خايف عليكى لا فى مرة يقوم عليكوا ياكولكوااا . من لنجاح لنجاح يا دكنور

 
At 9:39 AM, Blogger reham said...

coffee break : احلى حاجة فى الدنيا الشوكولاتة
xfiledman: لولو لسه بيكون نفسه عشان كدة راكن الجواز للخطة ال500 الجاية..بالنسبة للمرتب حشوف القبض الشهر ده نظامة ايه وربنا يستر

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker
Powered By
widgetmate.com
Sponsored By
Apply for Amex